Forum 8 DSH Knieja Strona G│ˇwna
FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy
Profil    Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci    Rejestracja    Zaloguj
Ja z kolei glodowke moge robic w domu nie musze nigdzie w ty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 8 DSH Knieja Strona G│ˇwna -> Zbiˇrki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 7:55, 27 Mar 2014    Temat postu: Ja z kolei glodowke moge robic w domu nie musze nigdzie w ty

Pierwszy dzien za mn─ů, chyba zjadlam wi─Öcej niz 20 gram, ale jutro bedzie ju┼╝ ┼éatwiej. [link widoczny dla zalogowanych] P.S.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gratulacje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W czwartek miałam zabieg dermabrazji mechanicznej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie sa lepsze niz my. [link widoczny dla zalogowanych] Ale jest taki preparat na paj─ůki, dzi─Öki czemu paj─ůki po zapachu nie wchodz─ů, w ogrodniczym zapytaj.

i to nawet bez makijażu, cóż nie ma ideałów ja czytam caly czas, ale nie ma co pisac. Dlatego kupiłam sobie super kosmetyki, utrwalacze i pomaluje sie sama, tak jak lupie a ty to slowo w slowo powtarzasz troche podczytuje twojego bloga,ale narazie staram sie wymyslac sama,a jak braknie mi weny,napewno wyprobuje twoje przepiski jutro albo popije siemienie woda jak polecasz albo dorzuce sobie lyzke do salatki. [link widoczny dla zalogowanych]
przeczyta┼éam r├│┼╝ne wypowiedzi na forum jestem zdesperowana na tyle ┼╝e od dzi┼Ť ─çwicz─Ö jestem ciekawa efekt├│w przezy┼éam traum─Ö, dzieci do dzisiaj nie dosz┼éy do siebie wlasnie zacumowalam w domciu a dlaczego do Alfa? Ja te┼╝ tak bardzo chcia┼éam, a znowu nie wysz┼éo. dziewczyny prosze o pomoc-chodzi mi o fryzjera ktory ladnie wycieniuje mi wloski (a nie zetnie po calosci) i grzywke,no i wogole moze wymysli mi jakas fajna fryzurke z poldlugich wlosow.Do tej pory bylam zadowolona z mojej fryzjerki ale teraz to jest tak ze wlosy fajnie wygladaja po wyjsciu z salonu a pozniej to juz katastrofa,dziekuje z gory Ja mam ju┼╝ jaki┼Ť rok .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam!!!
cze┼Ť─ç dziewczyny !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym my┼Ťlicie?



Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 3:40, 05 Kwi 2014    Temat postu: hej czy jest tu ktos kto skonczyl studium fryzjerskie w lubl

do tego dokładam co 2-3 dni lekki bieg i skoki na skakance
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile osób tyle zdań i opinii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

POTRZEBUJESZ DOWODÓW? [link widoczny dla zalogowanych] Jestem juz 3 dzien na glodowce no i powiem ze czuje sie rewelacyjnie.
to dlaczego ja wygl─ůdam jak ma┼éa pi┼éka? Przeci─ůgaja nas na wszystkie strony podczas takich rozm├│w a potem i tak dzwoni─ů albo i nie ze sie nie dostali┼Ťmy. wolalabym, zeby mnie nie widzieli szczerze mowiac, ale nie mam pojecia, czy zauwazyli, ja ich oczywiscie ne widzialam, dopiero na koncu. Czesc wszystkim Dwa tygodnie temu mialam operacje.Usunieto mi cala tarczyce.Strasznie sie balam,ale dzis stwierdzam,ze nie bylo czego Nawet nie wiem kiedy zasnelam sobie slodko na sali operacyjnej,a obudzilam sie juz po wszystkim. A wed┼éug Ciebie , co lepsiejsze?? [link widoczny dla zalogowanych]
doktor wysy┼éaja mnie na operacj─Ö , boj─Ö sie okropnie musz─Ö przyzna─ç ┼╝e wole tak barzdo mi nie przeszkadza, hormony mam w normie i nie bior─Ö lek├│w o nie mog─Ö sie zdecydowac lekarka powiedzia┼éa ┼╝e nie tego co tzryma─ç, mam dwoje dzieci boje sie powik┼éa┼ä , ┼╝e sie nie wybudze itp a ponadto jestem nauczycielem i boj─Ö si─Ö o struny g┼éosowe planuj─Ö operacj─Ö w rzeszowie, doradzcie mi prosze i jako┼Ť dodajcie otuchy bo na sama my┼Ťl o tym boli mnie brzuch i robi mi sie gor─ůco, a ponadto nie wiem czy to jest zwi─ůzane z tarczyc─ů ale nie mog─Ö schudn─ů─ç , nie mog─Ö spa─ç , ci─ůgle jestem nerwowa, wr─Öcz w┼Ťciek┼éa mam problemy z zaparciami a czasami biegunki i tak w k├│┼éko!!!! Mam tu oczywi┼Ťcie na my┼Ťli Trade. pasuje...ja mam taki komplet i wg wygl─ůda idealnie a ten turkus z brazem to ju┼╝ troch─Ö oklepany wg mnie Wyst─Öpowa┼é w Buffo (\Metro\ w re┼╝. Nos nadal niezmieniony zbyt wiele. Witam wszystkich Prosz─Ö o kontakt na maila:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za to u mnie pojawi┼é si─Ö inny problem a w┼éa┼Ťciwie w─ůtpliwo┼Ť─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ogolnie- dieta dziala, przynosi efekty. Dosta┼éam skierowanie na test Ca 125 i USG, sama mia┼éam wykona─ç test ci─ů┼╝owy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ile bedziesz mia┼éa wyd┼éu┼╝an─ů n├│┼╝k─Ö?? [link widoczny dla zalogowanych] Witam serdecznie!
wlasnie chodzi o to ze to robi roznice... Nic nie bolało, robiłam opatrunki przez 2 tygodnie i koniec. Do Aneta2402 Duza wage przywiazuje do religii aczkolwiek ma swoje slabosci, jak kazdy z reszta. Przez to nie chce więcej dzieci!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Efekt estetyczny oczywisty. Witam . dzi─Öki za szybka odpowied┼║, ale nurtuje mnie pytanie z czego jeste┼Ť niezadowolona, czy nie jest kszta┼ét nosa taki, jaki ustali┼éa┼Ť z dr?czy po prostu Ty nie mo┼╝esz si─Ö do niego przyzwyczai─ç?zdaj─Ö sobie spraw─Ö, ┼╝e b─Ödzie ogromna r├│┼╝nica po operacji.b─Öd─Ö wdzi─Öczna za kolejne opinie. ja w┼éa┼Ťnie tak zrobi┼éam... A pani reumatolog cieszy si─Ö ze mn─ů, ┼╝e je┼Ťli b─Ödzie jeszcze troch─Ö lepiej, to nie trzeba b─Ödzie operowa─ç. Ja tam wol─Ö mocny makija┼╝ Dodam, ┼╝e na codzie┼ä maluj─Ö si─Ö b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

typowo uduszony i mocno doprawiony pieprzem szpinak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gratuluj─Ö wytrwa┼éo┼Ťci co do orbitreka - te┼╝ go mam , ale naweet nie wiem czy jeszcze dzia┼éa .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o gustach sie nie dyskutuje... [link widoczny dla zalogowanych] Wzi─Ö┼éam jedn─ů tabletk─Ö przeciwb├│low─ů zapobiegawczo jak odchodzi┼éo znieczulenie i jedn─ů w nocu bo jako┼Ť lekko, bardzo lekko pobolewa┼éo a chcia┼éam si─Ö wyspa─ç.
Hihi, teraz ju┼╝ nie powinnam mie─ç najmniejszych problem├│w ze zrzuceniem paru kilo A kupi┼éam go g┼é├│wnie dlatego, ┼╝e nie obci─ů┼╝a staw├│w, z czym ostatnio u mnie krucho Co mi kasioolka radzisz?? Ja wyszlam z anoreksji.....tylko i wylacznie dzieki sobie.naprawde to mozliwe....nie bylam u zadnego lekarza... podziwiam cie nie masz pojecia ile radosci mi sprawiaja, us┼éyszec to od zupe┼énie obcej mi osoby,.. a urody odm├│wi─ç jej nie mo┼╝na [link widoczny dla zalogowanych]
Moze kupic jakis inny numer telefonu na komorke albo zalozyc nowego nicka na skypie i stukac z nim. Tak samo sie czuje. Robi┼éam sobie ok┼éady z wk┼éad├│w ch┼éodz─ůcych lod├│wki turystycznej, ale od tego teraz troch─Ö k┼éuje mnie ucho. ... Zachowywa┼éa si─Ö jakby pierwszy raz mia┼éa no┼╝yczki w r─Öku. Czuj─Ö si─Ö tutaj samotnie. to na bank sie pusci z jakas
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

883 np:\Nient\'altro che noi\, \gli anni\, \come mai\ inne zreszt─ů te┼╝...
[link widoczny dla zalogowanych]
*********@-@-@ Aga pisa┼éa┼Ť ┼╝e certyfikat z Goethego jest honorowany na r├│wni z DSH - mo┼╝esz napisa─ç co┼Ť wi─Öcej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przeciagle spojrzenia...tobie sie wydaje ze jestes ta jedyna... [link widoczny dla zalogowanych] Dobr─ů rad─ů!
jesli mozesz to wyjasnij bardzo plisss Przywitalam sie juz wczesniej tzn na poczatku topiku, ale nie bylo jeszcze tak duzo wpisow Nie badz taka pewna siebie, bo wszystko si─Ö moze zdarzyc Jak chocby to ┼╝e za 10 lat bedfziesz chcia┼é─ů wype┼éni─ç zmarszczki. A og├│lnie, to po pracy jest prawie zawsze jakies zaj─Öcie - to obiad, to sprz─ůtanie - sama wiesz.... je┼╝eli kto┼Ť ma do mnie jakie┼Ť pytania.. [link widoczny dla zalogowanych]
Ciesze sie Dziewczyny, ze jestescie!!! lub rozowego sweterka?? wi─Öc chocia┼╝ mam ich najbli┼╝ej to lepiej po pracy wyskoczy─ç sobie gdzie┼Ť do salonu na mie┼Ťcie. jezus tez to mowil ja wam mowie ze kto mysli pozadliwe ten juz lamie 6 przykazenie. Czy mo┼╝ecie napisa─ç, jak w praktyce funkcjonuje taki komis? Czasem mam wra┼╝enie , ┼╝e naogl─ůda┼éam si─Ö za du┼╝o film├│w o spe┼énionej mi┼éo┼Ťci ksi─Ödza i zwyk┼éej niewiasty , w ┼╝yciu nie jest ju┼╝ tak kolorowo . musz─Ö spr├│bowa─ç, ale moja silna wola jest do ty┼éka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeka┼╝e koledze ┼╝e ,si─Ö do czego┼Ť przyda┼é
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 8 DSH Knieja Strona G│ˇwna -> Zbiˇrki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group