Forum 8 DSH Knieja Strona Gwna
FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy
Profil    Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci    Rejestracja    Zaloguj
Po co sie kaleczyć jak i tak albo nie widac zadnej roznicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 8 DSH Knieja Strona Gwna -> Zbirki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 4:05, 09 Kwi 2014    Temat postu: Po co sie kaleczyć jak i tak albo nie widac zadnej roznicy

chroniczne zaburzenia trawienne,
[link widoczny dla zalogowanych]
Lubię herbaty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mi w normie tak więc udałam się do ginekologa. [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym, często drętwieją mi dłonie, a właściwie sztywnieją i sinieją.
ten to zaimek! Nigdy nei zapomne tego wydażenie z tym że lekarz powiedział że będą nawroty i będzie bardzo trudno utrzymać następną ciążę ;((((( Buka nie załamuj się,są upałay i woda w organizmie się zatrzymuje,stosuj się ściśle do diety,nie wiem czy masz tę książkę Ale miło sie Ciebie czyta, więc pisz Aurelio bo zawsze czegoś mozna sie jeszcze nauczyć. Ja ze względu na to, ze mam bardzo grube włosy najpierw trzymałam 20 minut rozjaśniacz tylko na samych koncowkach, a potem na 10 minut na góre włosów. [link widoczny dla zalogowanych]
35 a krew i mocz po 10. Chodzę na zabiegi zwane mikrodermabrazja (chyba nie przekręciłam). [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawa jestem ile bedzie mi się zabieg utrzymywał... po oczyszczaniach sie nie lamaly ale w trakcie glodowki byly.twarde jak skala.Jak to wytlumaczysz ??? Witaj zapewne masz na imię Ania. zalewasz te śledziki zimną wodą i zostawiasz na 15 minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Korzuchowska ma nos jak ktos napisał jak fajka, usta wąskie dookoła głowy.
Zauwazylam, ze dziaslo przestaje byc wrazliwe gdy smaruje je sacholem.
Po_la niewiem nawet czy teraz nie jestem chora.
syna karmiłam piersią dla małej dwa razy ściągałam pokarm i mąz woził do szpitala bo połozne mówiły,ze dla takiego maleństwa każda ilośc mleka mamy jest bardzo wazna,

skoro juz trzecia tak nazwie swoją dzidzie to znowu bedzie plaga nikoli tym razem - ehhh szkoda gadać
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam na rehabilitacji, zalecono mi okłady z ketonalu , witaminy B6, lampe i cwiczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
swietnie podszkolenie jezyka (uwazam, ze to najlepszy sposob!), poznanie nowej kultury i obyczajowosci (no i kuchni) danego kraju poprzez mieszkanie z cudzoziemska rodzina, poznanie fajnych ludzi (w szkole i na imprezach).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Też się ubawiłam czytając posty...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcialabym o wiele wiecej (jutro przytargam zamowiona juz Kliwie za 5euro!), ale nie ma gdzie klasc [link widoczny dla zalogowanych] Mozna robic na samych sokach ,ale nie dlugo gdzies do 5 dni.
Little My --> szczęka też mnie boli i chyba na to się nic niestety nie poradzi hej hej, spoko mozesz nosic roz, tym bardziej ze jest to po prostu bardzo wesoly i delikatny kolor..chodzi mi o taki pastelowy, perłowy roz...aha i jest to kolor nadal modny(i bedzie jeszcze dlugo modny) i wiosenno-letni, weic tym bardziej teraz ...i nie patrz na to jaką róż ma opinie, tylko chodz w nim jesli ci sie podoba Na pewno wszystkie produkty ktore sa pakowane hermetycznie tzn. kiedyś brałam adipex i muszę przeznać, że jest dużo mocniejszy. Wybieralam sie tez teoretycznie do lekarza, ale zawsze cos mi na przeszkodzie stanelo, jak to przy pracy i domu. [link widoczny dla zalogowanych]
Widzialam ja nie przez parę chwil ale ćwiczyłyśmy obok siebie w siłowni. powoli oswajam organizm z brakiem pieczywa,ziemniakow,posilki serwuje bez nich,jutro chlopaki chca spagetti,nie wiem czym zastapie makaraon :/ z kolei wada jest taka, że są to zajęcia w grupach i są też wykłady, więc praktycznych rzeczy możesz nauczyć się mniej niż na codziennej praktyce u jednej osoby. .;p .. Dlatego te badania są tak istotne ponieważ nawet gdy okaże się, że jest infekcja to można to leczyć. Po kolejnych około 5 godzinach sytuacja się na tyle rozjaśniła, że mogłam wejśc w końcu na łóżko porodowe. do MARYL----->
To i ja odgrzeję kotleta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mialam isc na ten kurs microsoft, i na to sie zapowiada, ze kursu nie bedzie z powodu niewystarczajacej liczby chetnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz drugi palec sie nie odzywa od roku ( przestraszyl sie chyba co go czeka, jesli tylko sprobuje spuchnac;P).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli istnieje zagrozenie, tak jak mowil moj lekarz ze moze cos sie stsc z dzieciaczkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam bardzo dużego guza tarczycy do wycięcia niestety, więc pewnie zabieg będzie skomplikowany:/
ja pracuje na zelach tej firmy:
no co ty ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

byłam dziś u wspomnianego dr. [link widoczny dla zalogowanych] czesc kochane,julii jak sie kurujesz z przeziebienia?
hejka bylam u kuzynki zlapal nas mega wileki deszcz co do jedzenia to ja juz wymyslam i dzisiaj nabrala mnie ochota na smalczyk ze skwarkami jak nigdy kupilam tylko 100 g i kurde blaszka wlasnie zjadlam bylo pyszne do tego ogorek kiszony oczywiscie jakos czuc malizna ....stokrotka a nie mowilam super ze jedziecie ja domek w dwa dni znalazlam tylko ze ja blizej czesci zachodniej sie trzymam a Ty ze z Mazur to zapewne pojedziecie gdzies blizej Gdanskamlub okolice naprawde sie ciesze moja mama tez w rozjazdach .............wycieczko juz mnie nakrecilas wiec co mam zrobic? Ja tez mam ten problem, mialem wyciety pasek paznokcia u chirurga. Myla11, jak się zapytają czy jesteś w ciąży powiedz, że tak. ja w zasadzie zdecydowałam się na tą operację ,bo wiesz, nie chcę sie juz więcej zastanawiać , czy juz z tego zrobił sie rak , czy nie.Guz ma właściwości metaplastyczne , czyli skłonności do przetwarzania się . zapragnęli ze mnie zrobić. [link widoczny dla zalogowanych]
elo Ashkymm: Kojarzysz coś? siedzi wielki ogromny pająk tuż nad moją głową. czesc ! ale ze mnie d... na ostrym ogniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Problemy problemami, duży biust i te sprawy;p Fajnie wiedzieć ze są osoby które tez maja problem z tym ale żeby w moim wieku mieć 75D!?
żadnych bóli i nic z tych rzeczy ale to chyba zależy od stopnia zaawansowania i chyba od organizmu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz musi zlecić wykonanie podstawowych badań diagnostycznych, by ustalić przyczynę dolegliwości i zadecydować, jakie leczenie będzie niezbędne.
[link widoczny dla zalogowanych]
) ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
może za tą sprzedaż wygrał wyjazd rodzinny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawda?

To już musi stwierdzić lekarz! [link widoczny dla zalogowanych] a kto to ?
Pierwsza jest klasyką. Captain Hollywood Project - We\'re Flying High Dodatkowo oferuje także : przez ten czas zafunduj sobie jakąś opaske szeroką żeby zaryć ewentualnie tą żółć i weżmiesz w kucyk wszystko jest do przeżycia.pamiętaj o 2 opakowaniach żeby ci starczyło na wszystko i tak grubo nakładaj i trzymaj tą farbe 45 min. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
podnosze dzis rano oderwalem najciemniejsza czesc tego mieska na gorze.. u badu łera, u badu łera potraktowania maszynką i modelowanie suszarką na fula z efektem wyglądania jakby mnie prąd poraził ale przynam, że potem włosy nie układały mi się najgorzej, tyle że maszynka je zniszczyła okropnie. ja tez mam warjacje jakbym byla w ciazy nie wspomne o zachciankach najgorsze ze tylko na slodycze bo do jedzenia to mnie nie ciagnie . [link widoczny dla zalogowanych] Jedyne, co musisz zainwestować to 5 zł i 20 - 30 minut
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym sa kserokopie orzeczen lekarskich w sprawie schorzen tzw .nieuleczalnych i kolejne po okresach golodowania,wyniki przeswietlen i badan USG.Facet zaczal swoje glodowki jak mial cos ok 75 lat Nigdy nie byl w zadnych osrodkach ze zorganizowanymi glodowkami, robil wszystkie samodzielnie w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 8 DSH Knieja Strona Gwna -> Zbirki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group